Vés al contingut

Gaspar Fontanet

La RAE accepta l’expressió «VIBA España» a causa de l’increment d’ús dels últims anys

La Real Academia Española de la Llengua accepta la paraula «VIBA» així com «BIBA» o «BIVA» per referir-se a la paraula «viva», visca en català. A causa de la ja històrica utilització d’aquestes modificacions ortogràfiques a l’hora d’escriure… Llegiu més »La RAE accepta l’expressió «VIBA España» a causa de l’increment d’ús dels últims anys

Un ultra dretà espanyol bloquejat entre «los catalanes no son Españoles» i «Cataluña es España»

Un ultra dretà espanyolista ha hagut de ser ingressat d’urgència després de patir un atac de contradicció després d’assistir a la darrera manifestació a Madrid en contra del referèndum de l’u d’octubre. «La manifestació transcorria… Llegiu més »Un ultra dretà espanyol bloquejat entre «los catalanes no son Españoles» i «Cataluña es España»