Joan Pep Florit, dissenyador de professió, es nega a abandonar el Paint tot i saber, en paraules seves, que «és una merda com a una catedral i els cartells que fa fan sagnar els ulls a qualsevol ésser viu». Florit, que en més d’una ocasió ha col·laborat amb Foc i Fum, es nega a abandonar el Paint perquè «em resisteixo a passar-me a Photoshop o Illustrator. Adobe em té fins al monyo«.
Florit ha estat pressionat en més d’una ocasió pels seus companys de professió qui asseguren que «per alguna cosa va tardar 30 anys a treure’s la carrera, ja que per fer un puto cartell es passava 3 anys». De moment el comitè empresarial de Foc i Fum ha decidit prescindir dels seus serveis fins que «no faci un acte de responsabilitat i decideixi usar el Photoshop amb llicència pirata que hi ha a la redacció de la revista satírica».
