Les festes populars són festes i no han de competir entre elles. Però tothom sap que la festivitat de Sant Antoni a Manacor és millor. Però per primer any en la història, Artà s’ha avançat a Manacor gràcies a la Covid.
Segons fonts secretes, el nombre de torrades privades a Artà van ser de 54, amb 3 bars oberts de forma clandestina, 202 botelles d’herbes Moyà i 1 sola de Túnel i un total de 35 grams de cocaïna consumits. Per la seva banda, Manacor només van ser 45 les torrades, amb un sol bar obert clandestinament, 150 botelles d’herbes Túnel (cap de Moyà) i 15 grams mdma.
Davant la derrota, les autoritats locals de Manacor encara no s’han pronunciat, però tot fa pensar que l’any que ve el Patronat de Sant Antoni s’haurà dissolt i entregat les armes.