Ara que escassegen les dosis de vacunes contra la Covid 19, el Govern ha emès un comunicat on admet que «la vacuna oficial tampoc és tan necessària. Tothom pot fer-se una vacuna casolana a casa amb una mica de salfumant, llimona, mel i gingebre».
El Govern admet també que «les vacunes que ens queden aprofitarem per servir-les a polítics, policia i església. Si algú ha de quedar en peu, que siguin els homes de Déu».
De moment, dos militants de Vox haurien provat la vacuna casolana i haurien mort a l’instant. Els metges de Pedro Sánchez asseguren, però, que patien patologies prèvies i que tendria més a veure amb la cocaïna que havien pres prèviament.
