Vés al contingut

El Govern crearà una xarxa de cunyats per informar de la Covid a les trobades de Nadal

El Govern de l’Estat està acabant de perfilar un pla sanitari per a la celebració de les festes nadalenques en el qual estableix la creació d’una xarxa de cunyats encarregats d’informar a les famílies de tot allò que estigui relacionat amb la COVID-19 o qualsevol cosa que els passi pel cap. La presència d’un cunyat a cada dinar o sopar durant el Nadal serà obligatòria.

Segons fonts de l’executiu, el principal avantatge d’aquesta mesura és que no té cap cost econòmic, ja que qualsevol cunyat mitjà s’ha informat degudament a ForoCoches respecte de tots els aspectes relacionats amb el virus.

D’igual manera, es pretén evitar al mínim els contagis durant les trobades familiars fomentant que sigui únicament el cunyat el que parli durant el sopar i, per tant, es minimitzin els aerosols.

Els cunyats no estaran obligats a passar una prova PCR prèvia, ja que ells saben perfectament si estan o no contagiats.