“Jo m’esperava una sentència més a l’estil de Joc de Trons, amb moltes morts i molta sang. Com que no ha estat així, em poso a disposició de la justícia per executar jo mateix els presos amb el garrot vil que tenc a casa, herència de quatre generacions”. Així de contundent ha estat el líder feixista nostàlgic de Vox, Santiago Abascal.
Qui no ha volgut quedar enrere ha estat l’amant de la farina i líder de Ciudadanos, Albert Rivera. “Com que me xifla Espanya cal que la sentència sigui típicament de tradició espanyola. Des de Ciudadanos proposem a la justícia d’executar els presos al castell de Montjuïc i repartir les restes esquarterades del seu cos arreu de Barcelona”, ha apuntat Rivera lluint una camisa perfectament blava.
De moment, però, el Govern en funcions de Pedro Sánchez no els ha donat resposta sota l’argument de que està “massa enfeinat dirigint els cossos policials, que tanta feina tenen de treure ulls i testicles a la gent”.