‘Marca España’ ja no agrada tant als consumidors. Així ho ha revelat un estudi de marques realitzat per l’Institut de Gustos de Merda dels Consumidors (IGMC) en el qual s’ha pogut saber que ‘Marca España’ es troba ja en les últimes preferències. L’Estudi revel·la que les causes podrien ser el “facherío” imperant del Govern d’Espanya, la “nul·la” separació de poders de l’Estat o, fins i tot, ara que ha mort el fiscal general de l’Estat, la “pèrdua de la poca confiança que hi havia en les institucions”.
Per contra, Hacendado puja i és que els iogurts de marca blanca estan acabant amb l’èxit de les imatges exòtiques de la Policia Nacional apallisant vellets que ofereix ‘Marca España’. També Auchan, que segons un consumidor agafat a l’atzar de la redacció de Foc i Fum “fan la millor lassanya envasada del mercat. Molt millor que la corrupció del PP”, afirma l’anònim.
Per part del Govern espanyol, M. Rajoy ha afirmat que aquesta davallada en la confiança de la marca espanyola segur que és causada “per la deriva independentista i el cop d’Estat de Puigdemont, els hackers russos, la tieta de Lenin i el sogre de Pol Pot”.
Finalment, l’estudi conclou que el millor per ‘Marca España’ és precisament que sigui absorbida per una “d’aquestes marques blanques que segur que venen millor el producte”.