Vés al contingut

Déu admet que va crear els gonelles quan anava passat d’speed

Déu ha parlat i ho ha fet per revelar que va crear els gonelles durant un vespre de borratxera en el que va tenir sobredosi d’speed. “Tot va començar quan Thor em va convidar a fer una cervesa –de tranquis, perquè l’endemà encara havia de seguir creant el món– i la cosa se’ns va escapar de les mans. Després se’ns va unir Al·là i Zeus, que van portar speed per un tub”, comentà Déu visiblement emocionat caient-li la llagrimeta en la roda de premsa. I afegia que “els altres déus em van picar a veure si sabia fer la raça de gent més salada del món. Per això vaig fer els gonelles, que són tan salats com els cacauets i tampoc tenen cervell”, va concloure Déu nostre senyor.

Per per si no fora poc, quan Déu va acabar, va passar la raça a Zeus, “qui els va donar l’habilitat per crear nous idiomes impronunciables, Thor els ensenyaria a treure barres de les banderes i Al·là l’habilitat per fer pancartes i anar als plens a donar les gràcies als seus camarades”.

I sense permetre que cap periodista li fes preguntes, s’aixecà de la cadira i mentre li queia el moc demanà disculpes per fer una raça que “només ha servit perquè la gent se’n rigués d’ella”. Finalment va venir a buscar-lo la seva nau espacial que el portaria a Coruscant.