La famosa empresa cervesera ha anunciat la seva decisió d’expandir el seu mercat de cara a l’any que ve. El seu representant Eduard McBirra va explicar ahir en roda de premsa la decisió de l’empresa d’obrir el seu mercat a la zona d’Europa de l’Est perquè, segons ha declarat “allà es pillen unes turques de l’hòstia i segur que ho petam”. La fàbrica de cervesa ha presentat ja la seva nova campanya que s’anomenarà “txernobilianament” i que consistirà en un curt localitzat a Txernòbil i que mostrarà cabres amb sis cames, melons de color blau, peixos amb tres ulls i pollatres sense cap que corren d’una banda a l’altra de Prípiat.
D’altra banda, Ian McCanya ha explicat que ja no els quedaven illes per a fer anuncis “superhappyguais” i que tampoc és pla de començar a mostrar la situació real de les illes del mediterrani on la majòria de persones treballen com a cambreres de pis cobrant 850 euros de merda. “Aquesta gent ni tan sols té temps d’anar a fer una birra, no són un target gaire rentable” ha declarat Mark O’Rata, president de la patronal d’empresaris esclavistes. A més a més O’Rata ha afegit: “Si feim un anunci mostrant les condicions dels treballadors d’hosteleria de Balears, la gent veurà que l’esclavisme no s’ha acabat, i això no ens convé als empresaris”.