Poc es pensava en Joan que beure aigua sortida de l’aixeta manacorina li sortiria tan car. El jove de fora poble visitava ahir un amic de Manacor quan va beure un tassó d’aigua de l’aixeta sense pensar en els alts nivells de toxicitat de la mateixa. Curiosament no va tenir mal de panxa o diarrea sinó que, passades unes hores, es va començar a transformar: ulls en blanc i injectats en sang, cara desfigurada i amb la tribarrada marcada i emissió d’estranys renous. “Es va convertir en un puto zombie i va deixar de xerrar normal, només sabia emetre sons gonelles i havia oblidat les normes ortogràfiques per complet” explica visiblement trasbalsat en Miquel Barceló, l’amic manacorí.
La policia local va traslladar al jove a l’hospital on a hores d’ara és atès pels serveis psiquiàtrics. “Va quedar molt fora de si i només repetia estupideses del tipus el bâleà és una llêngô i xorrades així i estava tan agressiu que fins i tot va mossegar a un policia” afirma en Miquel B. Segons ha pogut saber Foc i Fum, el policia ara es troba en estat estable a l’Hospital de Son Espases però entre la mossegada i l’hospitalització va fer-se membre del Círculo Balear.
El poble de Manacor està doncs en alerta lila mentre s’acaben d’investigar les causes d’aquest efecte de l’aigua manacorina sobre les persones. Tot i què segons les estadístiques el 55% de la població de Manacor ja beu aigua provinent de cisterna i un 35% compra aigua embotellada es recomana no beure aigua de l’aixeta fins a nou avís. El 15% restant no beu mai aigua perquè “ja els hi basta beure canyons a un euro i mig a Sa Birra tots els divendres”.