Vés al contingut

Pepe Rubianes:”[La unitat d’Espanya] ara me la sua més”

José Rubianes Alegret, més conegut com a Pepe Rubianes (1947 – 2009) fou un actor i humorista galaico-català, especialista en el monòleg i el teatre gestual. Políticament incorrecte, era conegut per fotre’s amb tot i tothom utilitzant la seva ironia i el seu llenguatge barroer. Avui Foc i Fum té l’oportunitat de poder parlar amb ell.

Foc i Fum: Bon dia Pepe.

Pepe Rubianes: Com que bon dia? Fa una puta calor increïble.

 

FiF: Li volíem demanar més tard, però ens ho posa fàcil. Per què posa un insult entre paraula i paraula?

PR: I jo que cony sé. No sé xerrar de cap puta manera més.

 

FiF: Bé, comencem amb l’entrevista. Què ha canviat des d’aquell mític “la unitat d’Espanya me la sua per davant i per darrere….”?

PR: Cap puta cosa. Anau a pitjor cada puta any que passa. El puta president del Govern i el puta monarca, fan una puta Espanya cada pic puta pitjor. I de colmo ara n’Aznar amenaça amb tornar a la política. Què vagi a prendre pel cul, home!

FiF: Encara se la sua tant la unitat d’Espanya?

PR: No, ara me la sua més.

 

FiF: Què n’opina del canvi en el panorama polític a nivell autonòmic?

PR: Res, que no servirà absolutament per a res. És una puta estafa tot.

 

FiF: Com li va la vida pel cel? Segueix solter?

PR: Sí… [Riu]. Quin suplici la vida de solter![Es descollona].

 

FiF: Es discuteix molt amb Déu?

PR: Sempre que puc. De fet el tio s’enfada com una mona perqueè jo li dic que no existeix i em diu que si segueixo així m’enviarà de pet a l’infern.

 

FiF: Què li agrada més de ser humorista?

PR: El sou segur que no… en realitat guanyam una misèria.

 

FiF: Què és el més estrany que li ha passat fent un monòleg?

PR: Una vegada, sense adonar-me’n, vaig fer un mònoleg sencer sense dir cap puta paraulota! Ni jo m’ho creia!.

 

FiF: Per quin humorista sent admiració?

PR: Per Esperanza Aguirre, sens dubte. Tenia un puta acudit bonissím sobre en Saramago. A part d’això, cada cop que obri la puta boca diu una tonteria tan grossa que no puc aguantar-me les putes rialles.

 

FiF: Creu que a Espanya falta humor per riure’ns de coses que alguna gent considera fora de l’abast de l’humor, com ara la monarquia o la unitat d’Espanya?

PR: El que passa és que a Espanya sobra humor de merda i falta humor de qualitat.

 

FiF: Quins són els límits de l’humor?

PR: Els cervells de mosquit dels qui no en tenen.

 

FiF: Què li agrada fer durant el seu temps lliure?

PR: Dir putes paraulotes, fer-me palles i ballar salsa. Ja sabeu que jo som un ballarí de puta mare! I si puc, ho faig tot a la vegada.

 

FiF: Quina notícia li ha agradat més de Foc i Fum?

PR: Cap. Una puta merda tot lo que feis.

 

FiF: Moltes gràcies. Tot i així podrem fer una segona entrevista amb vostè?

PR: Clar, parlar és el que més m’agrada. Tant me’n fot si és amb vosaltres o si parlo sol.

Etiquetes: