Vés al contingut

Les famoses polseres “no podeis” varen ser comercialitzades per Podemos

Segons ha informat avui Martín Guzmán, tresorer del partit Podemos, el departament de financiació i gestió econòmica que dirigeix Pablo Iglesias ha estat el responsable de dissenyar, fabricar i comercialitzar les famoses polseres anti-podemos, que portaven per lema “no podeis”. Guzmán ha explicat en exclusiva a Foc i Fum que la idea va néixer de forma espontània mentre prenien canyes al bar del cap de cantó: “Varem pensar que seria un producte que es vendria bé entre la gent de dretes i tots aquests exaltats que es pensen que Podemos volem convertir Espanya en Veneçuela”.

Les ventes de polseres han estat força elevades: més de 400.000 € recaptats en total en menys de 2 mesos. Segons ha explicat Javier Martínez, director d’imatge i comunicació del partit, era fonamental que “el producte tingués una falta d’ortografia per tenir un fort impacte entre la gent ignorat i inculta. Per això vàrem llevar l’accent de la paraula podéis”. També el propi Pablo Iglesias ha fet referència també a aquest fet: “els diners recaptats aniran directament a finançar la campanya electoral de Podemos per a les properes eleccions general. Volem donar les gràcies a tots els paletos que han comprat aquesta polsera pensat que ens faria ràbia”