Vés al contingut

Un tonto denuncia Media Markt

La campanya “Yo no soy tonto” que l’empresa en electrònica Media Markt fa ja mesos que llança per les televisions ha recollit el seu primer fruit: Una denúncia. “Jo som tonto, no sé fer una o amb un tassó”, afirma Joan Fullana ‘Tonto’, “i me sent indignat amb aquesta campanya. Així que he denunciat l’empresa”. Fullana, que sosté que se li ha vulnerat el dret a l’honor i també a tot el col·lectiu Tonto, reclama ara a Media Markt una indemnització milionària perquè ara, diu, li serà molt complicat trobar feina i al·lota. “Com s’han de fixar amb jo ara? Quants greuges!”, es lamenta el de Puigpunyent.

I segueix: “Som més tonto que un submarí descapotable, més curt que una màniga de guarda pits, més beneit que en Pep Merda i que una espardenya i som tan aturat perquè ningú va dir basta”. Són els arguments, a més, que trasllada l’advocada de Fullana en la denúncia feta. Maria Mir, la missera, assegura que “en Joan és tan curtet perquè s’entrena, però això no li dóna dret a una gran empresa a explotar el seu caràcter per treure’n un benefici econòmic. Això s’ha acabat”.

Per la seva part, Media Markt ha dit que no pensa retirar la campanya perquè li ha reportat molt ingressos. Antonio Morales, director de màrqueting, confirma que “és gràcies a gent com en Joan Fullana que la nostra empresa té futur. A qui vendríem els nostres productes, sinó? És que s’ha de ser tonto!”.

Etiquetes: