Vés al contingut

La Unió Europea prohibeix la cançó del ‘Mercadona’

La cançó dels supermercats  Mercadona ha estat retirada de la venda pública després de que científics de la universitat d’Estocolm hagin documentat casos de persones que han acabat embogint per no poder deixar de cantar aquesta cançó, en alguns casos durant períodes superiors a 70 hores. Antoni F. afectat del que s’ha anomenat ja la síndrome “mercadonitis”, assegura que va estar siulant aquesta cançó durant 35 hores seguides. “No podia dormir, vaig deixar de menjar, només podria siular i siular sense parar” afirmà abatut.

Per altra banda, en algunes zones amb gran concentració d’aquests supermercats , com per exemple la ciutat de València, s’han observat comportaments estranys en molts dels seus habitants. Paula García, resident a València, afirma que “moltes persones surten del supermercat amb actitud violenta, o cantant molt fort i corrent com a bojos sense cap aparent direcció concreta”.

De moment, l’única solució coneguda és menjar més d’un producte de la marca Hacendado per hora. Miquela Ruiz, una altra afectada de mercadonitis, afirma que no podia deixar de cantar fins que el seu marit li va comprar tot de productes Hacendado i va començar a menjar-se’ls sense pausa. “També vam provar-ho amb productes d’altres marques, però no funcionava” afirma contundent.

Finalment, s’ha sabut que el govern dels Estats Units ha comprat els drets d’aquesta cançó per usar-los com a arma definitiva a Guantánamo. Ronald Montgomery, cap de la presó, ha afirmat ple de goig: “l’he escoltada dues vegades i quasi em suïcido; no hi haurà moro que es resisteixi a confessar”.