El govern crearà l’Institut d’Estudis Garàuics
El govern del Pacte 3.1 crearà l’Institut d’Estudis Garàuics (IEG), un organisme públic, depenent de la conselleria de Transparència, que promourà la creació d’estudis o informes per a institucions públiques a les Balears. “És un… Llegiu més »El govern crearà l’Institut d’Estudis Garàuics
