A partir de l’any que ve l’1 de maig no serà festiu a Espanya.
Segons ha informat en roda de premsa avui dematí Mariano Rajoy, l’1 de maig deixarà de ser festiu a partir de l’any 2016. La sorprenent mesura s’ha pres després de la incapacitat del govern d’Espanya… Llegiu més »A partir de l’any que ve l’1 de maig no serà festiu a Espanya.
