El nou anunci d’Estrella Damm intenta demostrar que el que dóna la felicitat són “les petites coses de la vida”, tot i que deixa ben clar que si no estàs tapat de pasta no te les pots permetre. Segons ha indicat el portaveu de l’empresa cervesera, Juan Cañita, “hem pensat que incloure un iot a l’anunci estava bé com a “petita cosa”, qui no te un iot a casa seva?” ha expressat amb sorpresa. Miquel Riutort, veí de Palma, ha manifestat la seva oposició a aquest tipus d’anunci: “te fan sentir un miserable; i ja no és per les gambes, la barqueta o anar a la platja, és perquè donen la idea de que a les Balears tothom està de festa tot l’estiu, i et mors de ràbia cada vegada que t’aixeques a les 6 per anar a treballar”
Associacions ecologistes i socials de Mallorca han criticat també l’anunci: “molt de mostrar platges verges i gent que està de festa, però ben alerta a mostrar hotels a 10 metres de la costa o cambrers fent feina 60 hores setmanals per 900 euros”.